Skip to content

УСЛУГИ

Счетоводно обслужване

Счетоводно обслужване

  • Обработка на първични и вторичнисчетоводни документи
  • Изготвяне на фактури
  • Изготвяне напериодични отчети за приходи, разходи, печалба, складова и касова наличност
  • Следене и спазване на законови срокове за обработка и подаване на информация и справки към институции
  • Изготвяне на ГФО и ГОД за данъчна година
  • Водене на склад и складова база, спрямо потребностите надружеството
ТРЗ и личен състав

ТРЗ и личен състав

  • Изготвяне и подаване на документи за назначаване и освобождаване на служители (трудови договори,споразумения, декларации, молби, отпуски и др)
  • Изготвяне на ведомости за заплатии фишове
  • Изготвянеи работа по графици
  • Подаване на болнични
  • Подаване на декларации за задължително осигуряване към НАП (Д1 и Д6)
Изготвяне на документи

Изготвяне на документи

  • Изготвяне на удостоверение и справки за служители
  • Изготвяне на документи и отчети за институции (НАП, НОИ,НСИ, БНБ, Инспекция по трудаи др)
  • Изготвяне  на платежни нареждания за данъци и осигурителни вноски
  • Воденена дневници по ЗДДС и изготвянена месечна справка – декларация по ЗДДС
  • Изготвяне други документи, спрямо дейността и потребността на дружеството
  • Изготвяне на документи за банковии небанкови институции

Цена на услугата е спрямо документооборота. По договаряне.

Одит на дружества

Одит на дружества

  • Фирми подлежащи на задължителен одит 

Цена на услугата е по договаряне.

ДРУГА КОНСУЛТАНСКА ДЕЙНОСТ

Друга консултантска дейност

  • Разглежданеи консултиране по различни казуси на клиенти
  • Оптимизиране на данъчни задължения
  • Защитаправата и законните интереси наклиентите

Цена на услугата е по договаряне

АБОНАМЕНТНО ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ

АБОНАМЕНТНО ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ

За обезпечаване на нуждите на вашия бизнес, ТАБАРД предоставя услугата Абонаментно правно обслужване за вашата фирма. Тази услуга ви дава възможност да се възползвате от качествени правни услуги през целия месец, осигурявайки си една спокойна и законосъобразна търговска дейност, постигната с по-малък финансов ресурс. В Абонаментно правно обслужване е включен целият спектър на предлаганите от нашата кантора услуги в рамките на работното време – от 9.30 до 18.00 часа от понеделник до петък, а именно:

  • Юридически консултации по електронна поща, а в случай на неотложност и по телефон, във връзка с възникнали търговски, трудово-правни или други казуси;
  • Посещения на място в офис на клиента или придружаване и съдействие при работа с администрацията, при необходимост;
  • Вписване на обстоятелства и обявяване на документи в Търговския регистър:
  • Регистрация на ЕТ или търговско дружество;
  • Вписване на промени в търговско дружество;
  • Обявяване на ГФО или декларация за липса на извършвана дейност;
  • Обявяване на действителен собственик;
  • Искания за изправяне на грешка;
  • Консултации по данъчно – правни въпроси, ревизионни актове или при налагане на обезпечителни мерки (запор, възбрана и други).
  • Съдействие и изготвяне на възражения или жалби при съставяне от контролен орган на Акт за установяване на административно нарушение или Заповед за налагане на принудителни административни мерки.
  • Представителство на клиента пред държавната и общинската администрация, в случай на необходимост, за сдобиване с документи или информация;
  • Изготвяне на покани за плащане, включително нотариални покани;
  • Преглед и подготовка на документи и договори, както и изготвяне на становища по представени проекти на документи и договори;
  • Проучване на статута на недвижими имоти и други активи и съдействие при закупуване;
  • Предварително проучване на правното и финансовото състояние и статута на лица, с които клиента има намерение да работи;
  • Изготвяне на отговор до ЧСИ при получаване на запорно съобщение, изпратено до клиента, в качеството му на работодател;

В зависимост от очаквания обем на работа е възможно и договаряне на различни параметри на Договора за абонаментно правно обслужване, като в същия бъде включено и процесуално представителство по граждански, търговски, административни и административнонаказателни дела.

Защо да сключа Договор за абонаментно правно обслужване?

Ние разбираме, че за вашия бизнес не винаги е оправдано да се отделят средства за работна заплата на опитен юрист, дори и поради липса на възможност за уплътняване на работното му време, но потенциалните загуби от юридически неиздържаното сключване дори на един договор би могло да доведе до много по-големи загуби за дружеството ви. Ето защо нашето Абонаментно правно обслужване има следните предимства:

Намаляване на фирмените разходите – получавате приоритетно юридическо обслужване на изгодна цена (месечната абонаментна такса е по-малка от заплатата и осигуровките на добър и опитен юрист на трудов договор)

Приоритетност – клиентите на абонаментно обслужване имат преимущество пред

останалите клиенти на кантората.

Бърза реакция – постоянна юридическа помощ и отзоваване при необходимост.

Спокойствие – ние се грижим за вашите проблеми и ви осигуряваме нужното спокойствие, за да се концентрирате върху развитието и просперитета на вашия бизнес

Компетентност – навременния експертен съвет дори и по на пръв поглед маловажни казуси може да бъде от съществено значение за работата и развитието на компанията ви, така че едно омаловажаване на конкретен проблем би могло да доведе до сериозни фирмени проблеми В случай, че очакваният обем на работа включва процесуално представителство, а в същото време желаете да се възползвате от изгодната твърда цена на предоставяните услуги, можем след конкретизиране на естеството на услугите, от които се нуждаете да ви бъде изготвено конкретно предложение, съобразено с особеностите на случая.

Цена на услугата се формира от естеството и.